Voor 14.00 besteld, volgende dag in huis

Tot 60% minder suiker

Spaar Sprinkels bij elke bestelling

100% service!

Veel gestelde vragen

Bezorgen jullie ook?

Ja, wij bezorgen als er minimaal 24 uur van te voren besteld is. De prijzen zijn afhankelijk van de afstand en kunnen berekend worden tijdens het afrekenen.

Waar zijn jullie gevestigd?

Het adres is Nieuwe Hemweg 4L 1013 BG Amsterdam. Het is alleen te bezoeken d.m.v een afspraak om bijvoorbeeld een bestelling op te halen en/of een proefsessie voor een bruiloft.

Hoe ver van te voren moet ik bestellen?

Cupcakes en cakepops die voor 12.00 uur besteld zijn, kunnen dezelfde dag opgehaald worden na 15.00 uur. Cupcakes en cakepops die na 12.00 uur besteld worden, kunnen de volgende dag opgehaald worden vanaf 10.00 uur. Taarten moeten minimaal een week (7 dagen) van te voren besteld worden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt met iDEAL, MAESTRO, AMEX, VISA en bitcoin betalen.

Wat zijn Sprinkels?

Sprinkels is bij ons een andere benaming voor ‘punten’. Om loyaliteit te belonen hanteren wij een loyaliteitsprogramma genaamd Sprinkels. Bij elke bestelling wordt er aan de hand van het totaal bedrag sprinkels verdiend. Dat kan bij een volgende bestelling gebruikt worden voor kortingen.

Hoe lang zijn sprinkels geldig?

In jouw account kan je zien hoe lang jouw sprinkels nog geldig zijn. Vanaf het moment dat je ze ontvangt is het 365 dagen geldig.

Kan ik met sprinkels een gratis bestelling plaatsen?

Als je voldoende sprinkels hebt gespaard, is het inderdaad mogelijk om een complete bestelling gratis te ontvangen.

Kan ik sprinkels omzetten in geld?

Nee, dat is niet mogelijk.

Kan ik een op maat gemaakte offerte ontvangen?

Op de pagina Bruiloft offerte kan je jouw wensen doorgeven. Je ontvangt daarna via de mail een op maat gemaakte offerte.

Hoe maak ik een afspraak voor een proefsessie?

Nadat je jouw wensen hebt doorgegeven op de pagina Bruiloft offerte, krijg je een offerte opgestuurd. Het is dan eventueel mogelijk om een afspraak in te plannen voor een proefsessie.

Is een proefsessie gratis?

De kosten voor een proefsessie bedraagt €10,-. Dit bedrag wordt in mindering gebracht zodra je voor onze producten en/of diensten kiest voor jouw bruiloft.

Ik wil aan de hand van afbeeldingen laten zien wat ik wil hebben, is dit mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. Op de pagina Bruiloft offerte kan je afbeeldingen toevoegen van jouw wensen/thema. Tijdens de proefsessie wordt dit natuurlijk ook besproken en wordt er gekeken naar verschillende mogelijkheden.

Wij willen een heel pakket afnemen, kan dat?

Dat is bij ons zeker mogelijk. Wij hebben een uitgebreid assortiment en kunnen dus cupcakes, taarten en cakepops maken in dezelfde thema.

Kunnen wij ook etagères etc. meekrijgen en is dit gratis?

Ja, als dit van tevoren afgesproken is zal het meegenomen worden naar de locatie. Houd er wel rekening mee dat de spullen de volgende werkdag teruggebracht moeten worden. Indien er een heel pakket afgenomen wordt, is het gratis.

Wij hebben meerdere smaken in gedachte, kunnen wij ze allemaal proeven?

Bij ons is het mogelijk om tot 5 smaken cupcakes te proeven en 2 smaken voor de taart. Tegen extra betaling kan er meer geproefd worden.

Trouwdatum wordt verschoven, wat nu?

Het komt voor dat de datum verplaatst wordt. Neem a.u.b. gelijk contact met ons op als dit het geval is. Het kan namelijk voorkomen dat een ander bruidspaar ons voor die datum al geboekt heeft. Wij doen altijd ons best om een passende oplossing te bedenken in zo’n geval.

Moeten wij het volledige bedrag in 1 keer betalen?

Wanneer een bruidspaar ervoor kiest om bij ons de taart/cupcakes/cakepops af te nemen, dan vragen wij een aanbetaling van 60%. Dit dient binnen 48 uur betaald te worden. Wanneer de aanbetaling binnen is, dan is de bestelling definitief. De overige 40% wordt na de bruiloft in rekening gebracht.

Kan ik een op maat gemaakte offerte krijgen?

Op de pagina Zakelijke offerte kan je jouw wensen doorgeven. Je ontvangt daarna via de mail een op maat gemaakte offerte.

Hoe maak ik een afspraak voor een proefsessie?

Nadat je jouw wensen hebt doorgegeven op de pagina Zakelijke offerte, krijg je een offerte opgestuurd. Daarin wordt beschreven hoe je een datum kunt prikken voor een proefsessie.

Is een proefsessie gratis?

De kosten voor een proefsessie bedraagt €10,-. Dit bedrag wordt op de eerste factuur in mindering gebracht zodra je voor onze producten en/of diensten kiest.

Ik wil een bedrijfslogo toevoegen, is dit mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. Op de pagina Zakelijke offerte kan je een bedrijfslogo toevoegen.

Kan ik de bestelling voor een bepaalde tijdstip ontvangen?

Ja, dat is mogelijk. Bij het doorgeven van jouw wensen op de pagina Zakelijke offerte kan je een gewenste datum en tijd doorgeven. Je krijgt daarna een bevestiging hoe laat de bestelling bezorgd wordt.

Wij willen wekelijks bestellen, moet ik de offerte invullen?

Wij raden alle bedrijven aan om de zakelijke offerte in te vullen. De wensen zijn dan zichtbaar voor ons en daarom kunnen wij ook met de juiste informatie terug reageren. Vooral voor grote hoeveelheden raden wij het sterk aan. Dit is echter alleen als er sprake is van dezelfde afname voor een langere tijd. Mocht de smaken elke week anders zijn, dan raden wij aan om direct via de website te bestellen.

Krijgen wij als bedrijf korting?

Als bedrijf is het mogelijk om korting te krijgen. De korting wordt berekend op basis van de hoeveelheid afname en of het wekelijks wordt afgenomen.

Hebben wij te maken met een contract bij wekelijkse afname?

Ja, wij werken met een contract. Als bedrijf krijgen jullie eerst een proefperiode van 1 maand. Na deze maand kan er besloten worden om het contract te verlengen of niet. Het volgende contract is een contract van 6 maanden.

Ik wil het contract eerder beëindigen, kan dat?

Ja, dat is mogelijk. Mocht er gebruik gemaakt zijn van kortingen, dan komt dat te vervallen. De gegeven korting over de hele periode wordt dan terug in rekening gebracht.

Krijgen wij een vaste contactpersoon?

Het is bij ons mogelijk om een vaste contactpersoon te krijgen. Geef dat vooraf aan zodat wij daarvoor kunnen zorgen.

Hoe wordt de betaling geregeld?

Bedrijven krijgen van ons een factuur toegestuurd. Deze factuur dient binnen 14 dagen betaald te worden.

Waarom kan ik niet minder dan 6 ‘normale’ cupcakes bestellen?

Wij bakken onze cupcakes dagelijks vers. Dat betekent dat wij ook elke dag alle smaken mixen, zodat ook het beslag vers is. Het is daarom niet mogelijk om beslag te maken voor minder dan 6 cupcakes.

Waarom kan ik niet minder dan 9 ‘mini’ cupcakes bestellen?

Wij bakken onze cupcakes dagelijks vers. Dat betekent dat wij ook elke dag alle smaken mixen, zodat ook het beslag vers is. Het is daarom niet mogelijk om beslag te maken voor minder dan 9 cupcakes.

Hoe kan ik de cupcakes het beste bewaren voor een langere houdbaarheid datum?

Wij geven de cupcakes altijd mee in dichte doosjes. Bewaar de cupcakes hierin totdat je ze gaat gebruiken. Doe het doosje in de koelkast en haal het doosje minimaal 2 uur daarvoor uit de koeling. De cupcakes zijn op kamertemperatuur namelijk het lekkerst.

** Je kunt de cupcakes zeker tot 3 dagen nog in de koeling bewaren, mits ze niet uit het doosje zijn geweest.